Archiwum - sierpnia 2003

.....noc... Komentarze (0)
31. sierpnia 2003 00:22:00
linkologia.pl spis.pl

...noc.... wsrod ciemnosci....na niebie gwiazdy....noc....wsrod ...smutkow.....lez.....noc.....bol w sercu....

 

......... :(

little_devil : :

dlaczego? .... Komentarze (1)
30. sierpnia 2003 22:57:00
linkologia.pl spis.pl

...nie rozumie.....a moze nie chce zrozumiec....dlaczego ten swiat jest taki pojebany!!!??... :( .......nie wiem a moze cos ze mna jest nie tak =/ ...........czuje taka bezsilnosc :( .......hehe moze umieram....jupi...nie no glupie zarty... :(

...zastanawiam sie czy moge mowic na niego "moj Tyglysek.." :( .....on nie jest moj .....i :( .....chyba ... nie ....bedzie ;(;(;(;(........jakos ...nie moge przestac o nim myslec .......dlaczego tak jest?....:( ......

little_devil : :

........... Komentarze (3)
29. sierpnia 2003 22:52:00
linkologia.pl spis.pl

...swiatelko na koncu dlugiego ciemnego tunelu...gasnie? ......niech ktos je popilnuje zeby nie zgaslo !!!....bo jak zgasnie ........ :( ........Gwiazda na niebie nie zgasnie ......zawsze bedzie.....ja chcem miec taka gwiazdke....zeby byla caly czas.... i nigdy nie zgasla.....

....dlaczego tak jest.....zawsze tak jest ......za szybko siem do wszystkiego i do wszystkich ludzi przywiazuje...... =/ .... :(

little_devil : :

.... ;( Komentarze (1)
29. sierpnia 2003 19:33:00
linkologia.pl spis.pl

.... :(.... zle mi ...kurwa.... tak sie dziwnie czuje....takie dziwne uczucie ..w srodku.... :( .......

..co sie ze mna dzieje?....od jakiegos czasu.....tak jakos sie szybko rozklejam ;( .....

little_devil : :

Dni,noce,milosc,piesni...... Komentarze (1)
29. sierpnia 2003 17:17:00
linkologia.pl spis.pl

... Dni moje - jako borow palacych sie szum ...

... Noce me - to zblakana kometa w niebiosach ...

... Milosc ma - jak przez widmo opetany tlum ...

... Piesni me - niby krole ginace na stosach ...

 

... :( ...

little_devil : :